x

Nabór na stanowisko ds. organizacyjnych i obsługi

2025-01-03
< wróć

URZĄD MIASTA I GMINY W CZARNYM  DUNAJCU, UL. JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO 2, 34-470 CZARNY DUNAJEC

 OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY

Stanowisko ds. organizacyjnych i obsługi

nazwa stanowiska pracy

 

  1. 1.      Wymagania niezbędne (konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku):

a)      Spełnienie warunków ustawowych przewidzianych dla pracownika samorządowego.

b)      Co najmniej roczny staż pracy na stanowiskach w administracji publicznej. Do stażu pracy wlicza się odbyte staże organizowane przez urzędy pracy, nie wlicza się natomiast praktyk szkolnych i studenckich.

c)       Posiadanie wykształcenie wyższego pierwszego lub drugiego stopnia w  rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym z zakresu archiwistyki, lub innego profilu wykształcenia wyższego oraz ukończenie kursu kancelaryjno - archiwalnego II stopnia.

d)     Uzyskanie 40% wszystkich punktów możliwych do uzyskania z testu oraz uzyskanie 40% wszystkich punktów możliwych do uzyskania z rozmowy kwalifikacyjnej.
Do prawidłowego wypełnienia testu oraz udzielenia prawidłowych odpowiedzi
w rozmowie kwalifikacyjnej wymagana jest znajomość oraz umiejętności stosowania obowiązujących przepisów prawa związanych z zadaniami wykonywanymi
na stanowisku, w szczególności:

    • Ustawy o samorządzie gminnym,
    • Ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
    • Ustawy o pracownikach samorządowych,
    • Ustawy o dostępie do informacji publicznej,
    • Ustawy o ochronie danych osobowych,
    • Ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
    • Przepisy w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych w jednostkach samorządu terytorialnego.
    • Ustawa o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi.

 

  1. 2.      Wymagania dodatkowe (nie są konieczne do spełnienia, jednak wpływają na wynik naboru):

a)      Staż pracy na stanowiskach związanych z prowadzeniem archiwum/ archiwistyką.

b)      Uzyskanie jak największej ilości punktów możliwych do uzyskania z testu oraz z rozmowy kwalifikacyjnej.

 

  1. 3.      Zakres wykonywanych zadań na stanowisku, na które przeprowadzany jest nabór:

a)      Przygotowywanie oraz obsługa kancelaryjna spotkań i narad organizowanych przez Burmistrza Miasta i Gminy lub Sekretarza Miasta i  Gminy, a także sporządzanie protokołów tych spotkań i narad.

b)      Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych, w tym opracowanie dokumentów: zawiadomień, postanowień, decyzji, uzgadnianie ich treści z przełożonym, prowadzenie rejestróa.w, wykonywanie obowiązków związanych ze sprawozdawczością.

c)      Przyjęcie korespondencji od pracownika Poczty Polskiej oraz innych firm świadczących usługi pocztowe i kurierskie, jak również paczek przychodzących do Urzędu Miasta i Gminy.

d)     Przyjęcie na dziennik podawczy pism składanych osobiście przez petentów.

e)      Przyjmowanie i rejestrowanie pism wpływających (pkt 1 i 2 zakresu czynności)  do dziennika korespondencji przychodzącej, a także pism wpływających drogą elektroniczną (e-mail, fax, e-PUAP).

f)       Wprowadzanie faktur wpływających do systemu elektronicznego.

g)      Przedłożenie Burmistrzowi Miasta i Gminy bądź Sekretarzowi Miasta i Gminy zarejestrowanych pism w celu dekretacji.

h)      Przekazanie zadekretowanej poczty wskazanym przez Burmistrza Miasta i  Gminy bądź Sekretarza Miasta i Gminy pracownikom oraz przyjęcie potwierdzenia odbioru pisma przez pracowników w rejestrze korespondencji przychodzącej.

i)        Przygotowanie do wysyłki pism składanych przez pracowników w szczególności poprzez zarejestrowanie przesyłek poleconych w książce nadawczej wysyłanych pism
z Urzędu Miasta i Gminy.

j)        Przygotowanie całości korespondencji wychodzącej z Urzędu Miasta i Gminy do odbioru przez pracownika Poczty Polskiej.

k)      Odbiór połączeń telefonicznych skierowanych na centralę Urzędu Miasta i Gminy  i łączenie rozmów telefonicznych z poszczególnymi pracownikami Urzędu.

l)        Prowadzenie spraw związanych z przyjęciem uczniów na praktyki do Urzędu Miasta  i Gminy.

m)    Wykonywanie czynności związanych z podawaniem do wiadomości publicznej obwieszczeń i innych informacji Urzędu Miasta i Gminy oraz przekazanych przez instytucje i organy zewnętrzne, w tym prowadzenie rejestru pism przekazanych do Urzędu w celu wywieszenia na tablicy ogłoszeń i  odsyłanie pism z adnotacją
o czasokresie wywieszenia.

n)      Prowadzenie spraw związanych z zakładowym funduszem świadczeń socjalnych.

  • o)      Prowadzenie dokumentacji i wykonywanie czynności związanych z  zapewnieniem usług łączności telefonicznej w Urzędzie Miasta i Gminy.

p)      Zamawianie prenumeraty dzienników i czasopism dla Urzędu Miasta i Gminy.

q)      Informowanie mieszkańców oraz innych klientów Urzędu na temat struktury organizacyjnej oraz lokalizacji poszczególnych komórek organizacyjnych.

r)       Obsługa mieszkańców oraz innych klientów Urzędu, polegająca na wyjaśnianiu spraw związanych z zadaniami Miasta i Gminy, kierowaniu do właściwych urzędów
i instytucji , pomocy w wypełnianiu wniosków i  innych dokumentów, formularzy  w sprawach prostych, nie wymagających kontaktu z merytoryczną komórką organizacyjną.

s)       Wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem archiwum zakładowego, w  tym udostępnianie, wypożyczanie dokumentów z archiwum zakładowego, przyjmowanie dokumentacji archiwalnej i niearchiwalnej do archiwum z  poszczególnych komórek organizacyjnych oraz brakowanie dok. niearchiwalnej i przekazywanie do archiwum zakładowego dok. Archiwalnej.

t)       Opracowanie projektów pism i innych dokumentów w sprawach z zakresu zadań realizowanych przez Referat Spraw Organizacyjnych i Ewidencji Ludności, powierzonych przez Sekretarza Miasta i Gminy.

u)      Wykonywanie powierzonych czynności w związku z organizacją i  przeprowadzaniem wyborów, referendów i spisów na terenie Miasta i Gminy.

v)      Prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem w materiały biurowe pracowników Urzędu Miasta i Gminy.

w)    Prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem w środki czystości pracowników sprzątających Urząd Miasta i Gminy.

x)      Zastępowanie w obowiązkach pracownika zatrudnionego na stanowisku  ds. organizacyjnych i obsługi, pracownika ds. organizacyjnych oraz – w  niezbędnych czynnościach kancelaryjnych – pracownika zatrudnionego na stanowisku ds. obsługi Rady Miasta i Gminy, w czasie ich nieobecności, z uwzględnieniem wskazówek i poleceń przełożonego.

  1. 4.     Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

a)      okres zatrudnienia: 6 miesięcy – z możliwością wcześniejszego rozwiązania stosunku pracy za dwutygodniowym wypowiedzeniem (zakłada się przedłużenie umowy na czas określony lub nieokreślony w przypadku prawidłowej realizacji zadań na stanowisku);

b)      praca na pełny etat, w wymiarze 8 godz. na dobę, średnio 40 godz. tygodniowo;

c)      praca w godzinach od 8:00 do 18:00 w poniedziałki oraz 7:30 do 15:30   w pozostałe dni pracujące (wtorek do piątek) (wg stanu na dzień ogłoszenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze);

d)     wynagrodzenie ustalane zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych oraz Regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Miasta i Gminy;

e)      wynagrodzenie wypłacane do końca miesiąca;

f)       przeważająca pozycją jest praca siedząca, związana z obsługą komputera powyżej 4 godzin dziennie, obsługą urządzeń biurowych, technicznych i  narzędzi informatycznych;

g)      praca administracyjno-biurowa z przewagą wysiłku umysłowego;

h)      miejsce wykonywania pracy: Urząd Miasta i Gminy czarny Dunajec, ul. Józefa Piłsudskiego 2, 34-470 Czarny Dunajec; budynek jest dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych.  Praca wykonywana będzie również w  budynku Kamieniec Dolny 55 (pomieszczenie archiwum). Praca częściowo w  terenie.

 

  1. 5.      Wymagane dokumenty:

a)      życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,

b)      list motywacyjny,

c)      oświadczenie w sprawie spełnienia wymagań ustawowych, o których mowa w pkt 1  lit. a,

d)     oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

e)      dokumenty poświadczające staż pracy, o którym mowa w pkt 1 lit. b  (kopia świadectwa pracy, inny dokument potwierdzający wykonywanie pracy), z dokumentów powinien wynikać określony w wymaganiach charakter pracy !

f)       kserokopia dyplomu ukończenia studiów wyższych, lub dokument potwierdzający ukończenie kursu - o których mowa w pkt 1 lit. c,

g)      kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z ustawowego uprawnienia pierwszeństwa w zatrudnieniu osoby niepełnosprawnej (art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych),

h)      zgoda na przetwarzanie danych osobowych (stanowiąca załącznik do niniejszego ogłoszenia),

dodatkowo:

i)        w przypadku, gdy kandydat powołuje się na staż pracy, o którym mowa w  pkt 2 a – kopie  dokumentów potwierdzających te fakty,

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV, zgoda na przetwarzanie danych osobowych, oświadczenia powinny być podpisane!!

Inne dokumenty poza wskazanymi powyżej nie będą przyjmowane i nie mają wpływu  na procedurę rekrutacyjną.

Warunkiem rozpatrzenia aplikacji jest złożenie kompletu dokumentów, potwierdzających spełnienie wymagań niezbędnych !!!

 

  1. 6.      Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wynosi mniej niż 6%.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy, pocztą elektroniczną na adres gmina@czarny-dunajec.pl - w przypadku posiadanych uprawnień
do podpisu elektronicznego/ potwierdzonego profilu zaufanego lub pocztą na adres Urzędu Miasta i  Gminy w Czarnym Dunajcu, ul. Józefa Piłsudskiego 2, 34-470 Czarny Dunajec, z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. organizacyjnych i obsługi, w terminie do dnia 14 stycznia 2025 r. do godz. 15:30. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu (jednostki) po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.pl/ oraz na tablicy informacyjnej Urzędu.

powrót na górę strony wróć na górę