ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT Dostarczenie sadzonek kwiatowych na potrzeby letniej dekoracji terenów publicznych Miasta i Gminy Czarny Dunajec w roku 2023
1. Zamawiający:
Miasto i Gmina Czarny Dunajec
ul. Józefa Piłsudskiego 2
34-470 Czarny Dunajec
NIP: 735-28-43-273, REGON: 491892162
Tel.: (18)2613540, fax.: (18) 2613530
2. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie sadzonek kwiatowych jednorocznych na potrzeby obsadzenia donic, kaskad, kwietników - kwiatami – na terenie Miasta i Gminy Czarny Dunajec.
Usługa dostarczenia przez Oferenta w terminach wskazanych w umowie przez Zamawiającego. Zapytanie dotyczy dostawy, obejmującej wg poniższego wykazu:
1) Dostarczenie kwiatów, gatunek:
a) Supertunia Vista – 1200 szt. (w tym):
· K. różowy - 450 szt.
· K. białoróżowy – 500 szt.
· K. fuksja –250 szt.
b) Begonia solenia mix kolorów – 50 szt.
c) Begonia BIG 100 szt.
d) Impomea zielona – 120 szt.
e) Trawa ozdobna VERTIGO Rozplenica – 25 szt.
f) Kanny – 60 szt. (mix kolorów)
Wymagania dotyczące rozsady: rozsada w pełni rozrostu powinna mieć okazałe liście i kwiaty.
- Termin wykonania zamówienia: dostawa rozsady nastąpi:
- od 20 maja do 25 maja 2023 roku wg szczegółowych ustaleń z Kierownikiem Referatu Komunalnego Urzędu Miasta Gminy w Czarnym Dunajcu.
- Opis sposobu przygotowania oferty:
- oferta musi być sporządzona czytelnie w języku polskim oraz podpisana przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych wykonawcy. W przypadku podpisania oferty przez inną osobę wymagane jest dołączenie do oferty stosownego pełnomocnictwa
- wszystkie załączniki do oferty muszą być podpisane przez wykonawcę lub osoby upoważnione
- koszty związane z przygotowaniem ofert ponosi składający ofertę
- Oferta powinna zawierać:
a) Formularz ofertowy – stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia
b) Arkusz wyceny oferty – stanowiący załącznik nr 2
c) Dokumenty powinny być sporządzone zgodnie z zaleceniami oraz przedstawionymi przez Zamawiającego załącznikami, a w szczególności zawierać wszystkie informacje oraz dane
d) Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę.
6. Miejsce i termin składania ofert:
Termin składania ofert: od 21.04.2023r. – 28.04.2023 r. Oferty można składać na dzienniku podawczym w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy, ul. Józefa Piłsudskiego 2, 34-470 Czarny Dunajec w godzinach 730-1530.
Oferty mogą być również składane w formie pisemnej lub elektronicznej: za pomocą e-mail (na adres gmina@czarny-dunajec.pl) lub faxem na numer 18-26-135-30.
7. Kryterium wyboru Oferenta:
Jedynym kryterium decydującym o wyborze oferty będzie najniższa cena brutto, oferowana za wykonie usługi, przez podmiot prowadzący działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.
W przypadku przekroczenia we wszystkich złożonych ofertach kwoty przeznaczonej na ten cel w Budżecie Miasta i Gminy, umowa nie zostanie podpisana z żadnym Oferentem.
O wyborze oferty wykonawcy zostaną powiadomieni telefonicznie.
8. Dane kontaktowe:
Sprawę prowadzi: Anna Klepacka – podinspektor ds. Komunalnych Referatu Komunalnego, tel. 18-26-135-11, e-mail: aklepacka@czarny-dunajec.pl