ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT Na zastępczy wywóz nieczystości ciekłych od właścicieli nieruchomości z terenu Miasta i Gminy Czarny Dunajec, którzy nie zawarli umów na tę usługę
1. Zamawiający:
Miasto i Gmina Czarny Dunajec
ul. Józefa Piłsudskiego 2
34-470 Czarny Dunajec
NIP: 735-28-43-273, REGON: 491892162
Tel.: (18)2613540, fax.: (18) 2613530
2. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wywóz nieczystości ciekłych oraz osadów od właścicieli nieruchomości z terenu Miasta i Gminy Czarny Dunajec, ze zbiorników bezodpływowych i przydomowych oczyszczalni ścieków, którzy nie zawarli umów na tę usługę lub nie wywiązują się z zapisów w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Czarny Dunajec.
Warunkiem wykonywania zadania jest posiadanie decyzji Burmistrza Miasta i Gminy Czarny Dunajec na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych na terenie Miasta i Gminy Czarny Dunajec.
Wywóz będzie odbywał się zgodnie z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Czarny Dunajec.
- Termin wykonania zadania:
Po wcześniejszym uzgodnieniu z Kierownikiem Referatu Komunalnego.
4. Miejsce i termin składania ofert:
Termin składania ofert: do 30.06.2023 r. Oferty można składać na dzienniku podawczym w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy, ul. Józefa Piłsudskiego 2, 34-470 Czarny Dunajec w godzinach 730-1530.
Oferty mogą być również składane w formie pisemnej lub elektronicznej: za pomocą e-mail (na adres gmina@czarny-dunajec.pl) lub faxem na numer 18-26-135-30.
5. Kryterium wyboru Oferenta:
Jedynym kryterium decydującym o wyborze oferty będzie najniższa cena brutto, oferowana za wywóz 1m3 ścieków lub osadu, przez podmiot prowadzący działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.
W przypadku przekroczenia we wszystkich złożonych ofertach kwoty przeznaczonej na ten cel w Budżecie Miasta i Gminy, umowa nie zostanie podpisana z żadnym Oferentem.
O wyborze oferty wykonawcy zostaną powiadomieni telefonicznie.
6. Dane kontaktowe:
Sprawę prowadzi: Anna Klepacka – podinspektor ds. Komunalnych Referatu Komunalnego, tel. 18-26-135-11, e-mail: aklepacka@czarny-dunajec.pl