Zapytanie ofertowe na wykonanie usługi w zakresie odbierania i transportu odpadów zawierających azbest z terenu Miasta i Gminy Czarny Dunajec
- Zamawiający:
Miasto i Gmina Czarny Dunajec
ul. Józefa Piłsudskiego 2
34-470 Czarny Dunajec
NIP: 735-284-32-73
- Termin wykonania zamówienia:
Termin realizacji ustala się od 15 kwietnia 2023 roku do 31 października 2023 roku.
- Przedmiot zamówienia:
Zamawiający zleci wykonanie usługi polegającej na zbieraniu, pakowaniu, załadunku oraz transporcie do punktu unieszkodliwiania odpadów zawierających azbest z terenu Miasta i Gminy Czarny Dunajec.
Oferta powinna zawierać koszt brutto wywozu i unieszkodliwienia 1 tony azbestu
Zakres robót przewidzianych w zleceniu:
1. dojazd do gospodarstw domowych, załadunek (nawet w przypadku braku możliwości podjechania do złożonego azbestu wykonawca własnymi siłami dokona załadunku na pojazd)
2. pakowanie- odpad może być zapakowany w workach, ułożony na paletach luz na gruncie - wykonawca odpowiada za dokładne oczyszczenie terenu na którym był składowany azbest
3. transport – odpady należy odtransportować na składowisko, które posiada zezwolenia na unieszkodliwianie azbestu.
- Miejsce i termin składania ofert:
Termin składania ofert: do 07.04.2023r. (piątek) do godz. 13:00. Oferty można składać na dzienniku podawczym w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy, ul. Józefa Piłsudskiego 2 w godzinach 7:30-15:30. Oferty mogą być składane również za pomocą e-mail na adres gmina@czarny-dunajec.pl w formie skanu Oferenci zostaną pisemnie poinformowani o wynikach.
- Kryterium wyboru Oferenta:
Najniższa cena
- Dane kontaktowe:
Sprawę prowadzi: Zuzanna Gruszka – podinspektor ds. gospodarki komunalnej
e-mail: zgruszka@czarny-dunajec.pl tel. 18 26 135 11