Zapytanie ofertowe na wykonanie usługi w zakresie odbioru i zagospodarowania foli, sznurków, siatek z sianokiszonek w Mieście i Gminie Czarnym Dunajcu
I. Zamawiający:
Miasto i Gmina Czarny Dunajec
ul. Józefa Piłsudskiego 2
34-470 Czarny Dunajec
NIP: 735-284-32-73
II. Termin wykonania zamówienia:
Termin realizacji do 30 czerwca 2023r.
III. Przedmiot zamówienia:
Zamawiający będzie
koordynował wykonanie usługi polegającej na odbiorze
i zagospodarowaniu folii, sznurków, siatek z sianokiszonek oraz worków typu
BIG-BAG z terenu Miasta
i Gminy Czarny Dunajec.
IV. Zakres robót przewidziany w zleceniu
- Zamawiający po otrzymaniu informacji o podmiotach wyrażających chęć oddania folii, siatek, sznurków po sianokiszonkach oraz worków typu BIG-BAG ustala termin odbioru oraz punkty składowania odpadu.
- Odbiór będzie w pięciu punktach na terenie Miasta i Gminy Czarny Dunajec, mianowicie w Cichem (Parking Ciche dolne - Miętustwo), Czarnym Dunajcu (Czarny Dunajec ul. Kolejowa - plac przy byłej stacji PKP), Piekielniku (na placu obok remizy OSP), Chochołów (plac przy toaletach publicznych), Załuczne (plac centrum wsi obok kościoła).
- Zadanie polegać będzie na zebraniu z wyznaczonych miejsc odpadu i uprzątnięciu terenu po skończonej zbiórce. Wykonawca musi posiadać odpowiedni zasób ludzki oraz sprzętowy, który pozwoli zebrać zgromadzony w wyznaczonych punktach i wyżej opisany odpad, przetransportować go celem zgodnego z prawem zagospodarowania i utylizacji. Wykonawca musi potwierdzić prawidłowe zagospodarowanie zebranych tworzyw sztucznych.
- Wykonawca musi posiadać odpowiednie zezwolenia na zbiórkę oraz transport odpadów.
- Przewidywana ilość odpadu to około 25 Mg, maksymalna ilość to 50Mg.
V. Miejsce i termin składania ofert:
Termin
składania ofert: do 15.06.2023r. (czwartek) do godz. 15:30. Oferty można
składać
na dzienniku podawczym w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy, ul. Józefa
Piłsudskiego 2 w godzinach 7:30 – 15:30. Oferty mogą być
składane również za pomocą e-mail na adres
gmina@czarny-dunajec.pl w formie
skanu.
Oferenci zostaną poinformowani o wynikach w dniu 16.06.2023r.
VI. Kryterium wyboru Oferenta:
Najniższa cena.
VII. Dane kontaktowe:
Sprawę prowadzi: Zuzanna Gruszka – podinsp. ds. gospodarki komunalnej
e-mail: zgruszka@czarny-dunajec.pl tel. 18 26 135 11