Zapytanie ofertowe na dostarczenie opału do kotłowni zlokalizowanej w m. Czarny Dunajec w budynku Remizy OSP ogrzewającej budynki gminne zlokalizowane przy ul. Józefa Piłsudskiego 2, 2A i 4
Zapytanie ofertowe na dostarczenie opału do kotłowni zlokalizowanej w m. Czarny Dunajec w budynku Remizy OSP ogrzewającej budynki gminne zlokalizowane przy ul. Józefa Piłsudskiego 2, 2A i 4.
- Zamawiający:
Miasto i Gmina Czarny Dunajec
ul. Józefa Piłsudskiego 2
34-470 Czarny Dunajec
NIP: 735-284-32-73
2. Tryb udzielenia zamówienia:
Podstawa prawna: zgodnie z art. 4 pkt. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia – Prawo Zamówień Publicznych – udzielanie zamówienia, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro.
3. Okres zamówienia:
1. Dostawa materiału opałowego w okresie od 25.09.2023 r. do 15.05.2024r.
4. Przedmiot zamówienia:
1. Zamawiający zleci wykonanie usługi polegającej na wytworzeniu i dostarczeniu suchego materiału opałowego tj. zrębki lub pellet (posiadającej aktualne sprawozdanie z badań) do kotłowni zlokalizowanej w budynku Remizy OSP w Czarnym Dunajcu przy ul. Józefa Piłsudskiego 2A.
2. Zamawiający zastrzega, że dopuszcza materiał opałowy (zrębka lub pellet), który spełnia następujące warunki:
a) wytworzony jest z drewna;
b) wilgotność zrębki wynosi maksymalnie 18 %;
c) wilgotność pelletu wynosi maksymalnie 10 %;
d) wartość opałowa wynosi minimum 15 000 kJ/kg;
e) frakcja o wymiarach: 5-40 mm.
3. Dostawy materiału opałowego (zrębki lub pellet) będą następowały sukcesywnie do kotłowni w terminach i ilościach wskazanych przez Zamawiającego.
4. Koszt transportu i rozładunku każdej dostawy ponosi Wykonawca.
5. Maksymalna ilość jednorazowej dostawy opału wynosi 4 tony.
6.
Zamawiający zastrzega, że
dostawy będą występować minimum 1 raz w
tygodniu
w ilości minimum 3 tony. W przypadku występowania długotrwałych ujemnych
temperatur w okresie objętym umową, dostawy mogą występować co dwa dni
w zależności od potrzeb.
7. Zamówienia będą składane bezpośrednio przez osoby upoważnione przez Zamawiającego.
8. Zamawiający dopuszcza dostarczenie zrębki zapakowanej w workach foliowych, workach typu BIG BAG lub w inny sposób nie powodujący pogorszenia jakości materiału opałowego. W przypadku dostarczenia zrębki zapakowanej w workach typu BIG BAG lub w inny sposób Wykonawca musi zapewnić samochód z windą lub równoznaczne rozwiązanie pozwalające na rozładunek materiału opałowego do wsypu.
9. Dostarczony opał ma być suchy. W sytuacji wystąpienia opadów podczas transportu, opał powinien być zabezpieczony przed jego zamoczeniem i zawilgoceniem.
10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia dostawy w przypadku stwierdzenia braków ilościowych bądź jakościowych.
11. W przypadku przywozu przez Wykonawcę opału złej jakości, nieodpowiadającemu wymaganym przez Zamawiającego i oferowanym przez Wykonawcę parametrom, Wykonawca ponosi koszty wywozu opału złej jakości i ponownego dostarczenia opału w ciągu 24 godzin o takich parametrach, jakie zaoferował w swojej ofercie.
12. W sytuacji powtarzania się dostaw opału o złych parametrach, Zamawiający przewiduje możliwość odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy.
13. Zamawiający informuje, że w sezonie grzewczym2023/2024 szacuje się ok. 100 ton zrębki
14. Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku dużego zapotrzebowania na materiał opałowy, Dostawca będzie zobowiązany dostarczyć materiał w ciągu 12 godzin od chwili złożenia zamówienia.
15. Materiał opałowy musi posiadać stosowny certyfikat(aktualne badanie laboratoryjne oferowanego materiału). Dokument należy dołączyć do oferty.
16. Dostawy będą realizowane w dni powszednie w godzinach 5:00 – 13:00. Dokładne godziny Zamawiający ustali z Wykonawcą telefonicznie.
5. Płatność:
1. Płatność: na podstawie faktury/rachunku przelewem na konto wskazane przez Wykonawcę w fakturze/rachunku za każdą dostawę materiału opałowego.
2. Termin zapłaty faktury – 21 dni od dnia jej wystawienia.
6. Miejsce i termin składania ofert:
Termin składania ofert: do 18.09.2023r. (poniedziałek) do godz. 1500. Oferty można składać na dzienniku podawczym w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy, ul. Józefa Piłsudskiego 2 w godzinach pracy Urzędu: poniedziałki 8:00-18:00 a w pozostałe dni 7:30-15:30.
Oferty mogą być składane za pomocą e-mail na adres gmina@czarny-dunajec.pl w formie skanu lub faksem na numer 18-26-135-30.
Oferenci zostaną poinformowani o wynikach w dniu 20.09.2023r.
7. Kryterium wyboru Oferenta:
Kryterium wyboru oferty będzie najniższa cena brutto za 1 tonę opału (1 tona = 4,28m3).
Cena za opał zawiera wytworzenie i dostarczenie opału opisanego w § 2 ust. 1 do miejsca lokalizacji kotłowni
8. Dane kontaktowe:
Sprawę prowadzi:
Anna Klepacka
Inspektor ds. gospodarki komunalnej
e-mail: aklepacka@czarny-dunajec.pl
tel. 18-26-135-11