I. ZAMAWIAJĄCY
Gmina Czarny Dunajec
ul. Józefa Piłsudskiego 2
34-470 Czarny Dunajec
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie tonerów do drukarek wg zamówienia – załącznik nr 1.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Tonery do drukarek muszą być tonerami fabrycznie nowymi - rekomendowanymi przez producenta danej drukarki, tonery powinny być o zwiększonej wydajności, jeśli producent takie przewiduje.
III. ZAKŁADANA WIELKOŚĆ W SKALI ROKU
Zamówienie tonerów wg wykazu z załącznika podzielona na dwie transze: luty i maj-lipiec 2023. W załączniku podano przybliżoną ilość tonerów na rok.
IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 7 dni od przyjęcia oferty.
V. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
Oferta powinna:
- posiadać datę sporządzenia,
- wyszczególnione ceny jednostkowe netto i brutto oraz sumę netto i brutto
- zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP,
- podpisana czytelnie przez wykonawcę
Wzór formularza w załączniku.
VI. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty, faksu, e-mail, kuriera lub też dostarczona osobiście na adres: Urząd Miasta i Gminy Czarny Dunajec, ul. Piłsudskiego 2, 34-470 Czarny Dunajec, e-mail: webmaster@czarny-dunajec.pl do dnia 15.02.2022r. do godziny 12:00
2. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
VII. OCENA OFERT
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
1 - Cena 100%