x

Zawiadomienie o V Sesji Rady Miasta i Gminy Czarny Dunajec w dniu 23 września 2024 r. o godzinie 10:00

2024-09-16
< wróć

Na podstawie art. 20 ust. 1 Ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 713 ),§ 17 pkt. 1 i 2, § 23 ust. 1 i 2, § 24 ust. 1 Załącznika do Uchwały Nr XXXVI/380/2018 Rady Gminy Czarny Dunajec z dnia 4 września 2018 r. w sprawie uchwalenia Statutu Gminy Czarny Dunajec (Dz. Urz. Woj. Małop. z 2018 r., poz. 6102)

 

z w o ł u j ę

V SESJĘ RADY MIASTA I GMINY Czarny Dunajec w dniu  23 września (poniedziałek) 2024 r. o godz. 1000 w sali widowiskowej Centrum Kultury i Promocji Gminy Czarny Dunajec, ul. Józefa Piłsudskiego 2 A. 


Proponowany porządek obrad:

1.    Otwarcie Sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.

2.    Przyjęcie porządku obrad.

3.    Podjęcie uchwały w sprawie zmiany budżetu miasta i gminy na rok 2024 oraz zmiany Uchwały Nr LXVI/687/2023 Rady Miasta i Gminy Czarny Dunajec z dnia 29 grudnia 2023 roku w sprawie budżetu Miasta i Gminy Czarny Dunajec na rok 2024.

4.    Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta i Gminy Czarny Dunajec na lata 2024 – 2035.

5.    Przyjęcie protokołu z IV  Sesji Rady Miasta i Gminy z dnia 29 lipca 2024 r.

6.    Sprawozdanie Burmistrza Miasta i Gminy o pracy w okresie międzysesyjnym i realizacji Uchwał Rady Gminy.

7.    Informacja Przewodniczącego Rady Miasta i Gminy o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.

8.    Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na przystąpienie przez Miasto i Gminę Czarny Dunajec do sporządzenia zintegrowanego planu inwestycyjnego.

9.    Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały Nr II/20/2024 Rady Miasta i Gminy Czarny Dunajec z dnia 24 maja 2024 roku w sprawie udzielenia pomocy finansowej na rzecz Powiatu        Nowotarskiego.

10.Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr LXVII/698/2024 Rady Miasta i Gminy Czarny Dunajec z dnia 5 lutego 2024 r. w sprawie przyznania dotacji dla Parafii Rzymskokatolickiej p.w. Świętego Jakuba Apostoła w Piekielniku na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków lub znajdującym się w ewidencji zabytków.

11.Podjęcie uchwały w sprawie określenia szczegółowych zasad, sposobu i trybu umarzania, odraczania terminu spłaty lub rozkładania na raty spłaty należności pieniężnych mających charakter cywilnoprawny, przypadających Miastu i Gminie Czarny Dunajec lub jego jednostkom organizacyjnym, warunków dopuszczalności pomocy publicznej w przypadkach, w których ulga stanowić będzie pomoc publiczną oraz wskazania podmiotów uprawnionych do udzielania tych ulg.

12.Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały Nr XLIV/447/2022 Rady Gminy Czarny Dunajec z dnia 28 marca 2022 r. w sprawie uchwalenia Gminnego Programu Profilaktyki
i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Przeciwdziałania Narkomanii na lata 2022-2025.

13.Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na nabycie przez Miasto i Gminę Czarny Dunajec prawa własności nieruchomości stanowiącej dz. ewid. nr 7731/2 położonej
w miejscowości Chochołów.

14.Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na dokonanie zamiany nieruchomości pomiędzy Miastem i Gminą Czarny Dunajec a prywatnymi właścicielami nieruchomości stanowiącej dz. ewid. nr 6163, 6164 położoną w miejscowości Czarny Dunajec.

15.Podjęcie uchwały w sprawie powołania członka Komisji Spraw Obywatelskich, Zdrowia
i Pomocy Społecznej oraz zmiany Uchwały Nr II/10/2024 Rady Miasta i Gminy Czarny Dunajec z dnia 24 maja 2024 r. w sprawie powołania Komisji Spraw Obywatelskich, Zdrowia i Pomocy Społecznej.

16.Podjęcie uchwały w sprawie powołania członka Komisji Rozwoju, Budżetu i Spraw Statutowych oraz zmiany Uchwały Nr II/8/2024 Rady Miasta i Gminy Czarny Dunajec z dnia 24 maja 2024 r. w sprawie powołania Komisji Rozwoju, Budżetu i Spraw Statutowych.

17.Podjęcie uchwały w sprawie powołania członka Komisji Oświaty, Kultury, Sportu i Turystyki oraz zmiany Uchwały Nr II/9/2024 Rady Miasta i Gminy Czarny Dunajec z dnia 24 maja 2024 r. w sprawie powołania Komisji Oświaty, Kultury, Sportu i Turystyki.

18.Interpelacje i zapytania Radnych.

19.Informacja Przewodniczącego o interpelacjach, zapytaniach i odpowiedziach,  przedłożonych w okresie od ostatniej Sesji.

20.Wolne wnioski i informacje.

21.Zakończenie obrad Sesji.

 

Zgodnie z art. 25 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U.  z 2024 r. poz. 609 ze zm.) – pracodawca obowiązany jest zwolnić radnego od pracy  zawodowej w  celu umożliwienia mu brania udziału

w pracach organów gminy.             

Informuję, iż protokół z IV Sesji Rady Miasta i Gminy znajduje się do wglądu w biurze Rady pokój Nr 42
– II piętro).                                                  

 

 

                                                                                   

                                                                                   Przewodniczący Rady Miasta i Gminy

                                                                                                   Czesław Wajda    
powrót na górę strony wróć na górę