URZĄD
MIASTA I GMINY CZARNY DUNAJEC, UL.
JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO 2,
34-470 CZARNY DUNAJEC
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Stanowisko ds. gospodarowania nieruchomościami
1. Wymagania niezbędne (konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku):
a) Spełnienie warunków ustawowych przewidzianych dla pracownika samorządowego.
b) Co najmniej 12 miesięczny staż pracy w administracji publicznej, lub wykonywanie przez co najmniej 12 miesięcy działalności gospodarczej z zakresu gospodarowania nieruchomościami, lub wykonywanie przez co najmniej 12 miesięcy czynności/pracy z zakresu gospodarowania nieruchomościami. Do stażu pracy wlicza się odbyte staże organizowane przez urzędy pracy, nie wlicza się natomiast praktyk szkolnych i studenckich.
c) Posiadanie wykształcenie wyższego pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym z zakresu: gospodarki nieruchomościami, gospodarki przestrzennej, prawa, administracji, inny profil wyższego wykształcenia jest dopuszczalny tylko w przypadku braku kandydatów posiadających wykształcenie określone w zdaniu pierwszym.
d) Prawo jazdy kat. B.
e)
Uzyskanie 40% wszystkich punktów możliwych do
uzyskania z testu oraz uzyskanie 40% wszystkich punktów możliwych do uzyskania
z rozmowy kwalifikacyjnej.
Do prawidłowego wypełnienia testu oraz udzielenia prawidłowych odpowiedzi
w rozmowie kwalifikacyjnej wymagana jest znajomość oraz umiejętności stosowania
obowiązujących przepisów prawa związanych z zadaniami wykonywanymi
na stanowisku, w szczególności:
- Ustawy o samorządzie gminnym,
- Ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
- Ustawy o pracownikach samorządowych wraz z przepisami wykonawczymi,
- Przepisów dotyczących instrukcji kancelaryjnej,
- Ustaw i przepisów wykonawczych z zakresu zadań realizowanych na stanowisku, w szczególności:
ü ustawy o gospodarce nieruchomościami
ü ustawy kodeks cywilny
ü ustawy przepisy wprowadzające ustawę o samorządzie terytorialnym i ustawę o pracownikach samorządowych.
· Znajomość zapisów miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru Miasta i Gminy Czarny Dunajec.
2. Wymagania dodatkowe (nie są konieczne do spełnienia, jednak wpływają na wynik naboru):
a) Uzyskanie jak największej ilości punktów możliwych do uzyskania z testu oraz z rozmowy kwalifikacyjnej.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku, na które przeprowadzany jest nabór:
a) przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej dla celów sprzedaży, zamiany, zakupu nieruchomości oraz zarządu i użytkowania wieczystego, w tym również specyfikacji przetargów w tym zakresie;
b) przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej dla celów dzierżawy nieruchomości i najmu lokali oraz użyczenia;
c) sporządzanie umów najmu lokali mieszkalnych przez inne jednostki organizacyjne Gminy;
d) prowadzenie spraw z zakresu bezumownego korzystania z nieruchomości, w tym dokonywanie analizy nieruchomości stanowiących własność miasta i gminy Czarny Dunajec pod kątem korzystania z nieruchomości bezumownie, wzywanie naruszających własność Miasta i Gminy Czarny Dunajec do zaprzestania takiego naruszenia; regulacja stosunków prawnych w tym zakresie;
e) prowadzenie postępowań w zakresie przekazania gruntów i budynków komunalnych jednostkom organizacyjnym w trwały zarząd;
f) prowadzenie spraw w zakresie wygaśnięcia prawa użytkowania wieczystego;
g) ustalanie rocznych opłat z tytułu użytkowania wieczystego i zarządu nieruchomości;
h) prowadzenie spraw z zakresu wykorzystania prawa pierwokupu nieruchomości;
i) sporządzanie planu wykorzystania gminnego zasobu nieruchomości;
j) sporządzanie planu gospodarowania gminnym zasobem nieruchomości;
k) realizacja oraz nadzór nad ubezpieczeniem majątku gminnego, w tym realizacja działań związanych ze szkodami zgłaszanymi do Gminy;
l) wykonywanie innych poleceń przełożonych.
4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
a) możliwe zatrudnienie od 1 stycznia 2024 r.
b) okres zatrudnienia: 6 miesięcy – z możliwością wcześniejszego rozwiązania stosunku pracy za dwutygodniowym wypowiedzeniem (zakłada się przedłużenie umowy na czas określony lub nieokreślony w przypadku prawidłowej realizacji zadań na stanowisku);
c) praca na pełny etat, w wymiarze 8 godz. na dobę, średnio 40 godz. tygodniowo;
d) praca w godzinach od 8:00 do 18:00 w poniedziałki oraz 7:30 do 15:30 w pozostałe dni pracujące (wtorek do piątek) (wg stanu na dzień ogłoszenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze);
e) wynagrodzenie ustalane zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych oraz Regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Miasta i Gminy;
f) wynagrodzenie wypłacane do końca miesiąca;
g) przeważająca pozycją jest praca siedząca, związana z obsługą komputera powyżej 4 godzin dziennie, obsługą urządzeń biurowych, technicznych i narzędzi informatycznych; część czynności wykonywanych w terenie;
h) miejsce wykonywania pracy: Urząd Miasta i Gminy Czarny Dunajec, ul. Józefa Piłsudskiego 2, 34-470 Czarny Dunajec; budynek jest dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych.
5. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,
b) list motywacyjny,
c) oświadczenie w sprawie spełnienia wymagań ustawowych, o których mowa w pkt 1 lit. a,
d) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
e) dokumenty poświadczające staż pracy, okres działalności, o których mowa w pkt 1 lit. b (kopia świadectwa pracy, inny dokument potwierdzający wykonywanie pracy),
f) kserokopia dyplomu ukończenia studiów wyższych, o których mowa w pkt 1 lit. c,
g) oświadczenie o uprawnieniach do kierowania pojazdami – Kat B.
h) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z ustawowego uprawnienia pierwszeństwa w zatrudnieniu osoby niepełnosprawnej (art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych),
i) zgoda na przetwarzanie danych osobowych (stanowiąca załącznik do niniejszego ogłoszenia)
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV, zgoda na przetwarzanie danych osobowych, oświadczenia powinny być podpisane!!
Inne dokumenty poza wskazanymi powyżej nie będą przyjmowane i nie mają wpływu na procedurę rekrutacyjną.
Warunkiem rozpatrzenia aplikacji jest złożenie kompletu dokumentów, potwierdzających spełnienie wymagań niezbędnych !!!
6.
Wskaźnik
zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o
rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych,
w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wynosi mniej niż 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy, pocztą elektroniczną na adres gmina@czarny-dunajec.pl - w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego/ potwierdzonego profilu zaufanego lub pocztą na adres Urzędu Miasta i Gminy w Czarnym Dunajcu, ul. Józefa Piłsudskiego 2, 34-470 Czarny Dunajec, z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. gospodarowania nieruchomościami w terminie do dnia 27 listopada 2023 r. do godz. 18:00. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu (jednostki) po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej / www.bip.pl / oraz na tablicy informacyjnej Urzędu.