URZĄD MIASTA I GMINY W CZARNYM DUNAJCU, UL. JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO 2,
34-470 CZARNY DUNAJEC
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Stanowisko ds. komunalnych
nazwa stanowiska pracy
1. Wymagania niezbędne (konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku):
1. Spełnienie warunków ustawowych przewidzianych dla pracownika samorządowego.
2. Co najmniej rok stażu pracy na stanowiskach w administracji publicznej. Do stażu pracy wlicza się odbyte staże organizowane przez urzędy pracy, nie wlicza się natomiast praktyk szkolnych i studenckich.
3. Posiadanie wykształcenie wyższego pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym.
4.
Uzyskanie 40%
wszystkich punktów możliwych do uzyskania z testu oraz uzyskanie 40% wszystkich
punktów możliwych do uzyskania z rozmowy kwalifikacyjnej.
Do prawidłowego wypełnienia testu oraz udzielenia prawidłowych odpowiedzi w rozmowie kwalifikacyjnej wymagana jest znajomość oraz umiejętności stosowania
obowiązujących przepisów prawa związanych z zadaniami wykonywanymi na stanowisku, w szczególności:
- Ustawy o samorządzie gminnym,
- Ustawy o pracownikach samorządowych,
- Przepisy w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych w jednostkach samorządu terytorialnego.
- Ustawy o odpadach
- Ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach
- Kodeks Postępowania Administracyjnego
2. Wymagania dodatkowe (nie są konieczne do spełnienia, jednak wpływają na wynik naboru):
1. Wykształcenie wyższe z zakresu: ochrona środowiska, inżynieria środowiska, lub inne przydatne na stanowisku pracy.
2. Staż pracy na stanowiskach związanych gospodarką odpadami, utrzymaniem czystości i porządku.
3. Uzyskanie jak największej ilości punktów możliwych do uzyskania z testu oraz z rozmowy kwalifikacyjnej.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku, na które przeprowadzany jest nabór:
1. Nadzór i obsługa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych .
2. Nadzór nad pracownikami PSZOK.
3. Nadzór i kontrola sprzętu komunalnego.
4. Współpraca i koordynacja prac z zimowym utrzymaniem dróg.
5. Wykonywanie czynności związanych z zarządzaniem gminną siecią wodociągową w miejscowości Czarny Dunajec, w tym:
a) monitoring jakości wody i opracowywanie procedur na wypadek pogorszenia się jej jakości,
b) współdziałanie z organami odpowiedzialnymi za nadzór nad stanem sanitarnym sieci wodociągowej i ujęcia oraz stanem jakości wody,
6. Współdziałanie z pracownikiem odpowiedzialnym za organizację pracy robotników gospodarczych w celu utrzymania czystości i porządku terenów publicznych Gminy Czarny Dunajec, w szczególności: Rynku w Czarnym Dunajcu, placu zabaw przy ul. Ojca Św. Jana Pawła II w Czarnym Dunajcu, placu i parkingu przy budynku Urzędu Gminy, terenów publicznych nie zarządzanych przez inne podmioty.
7. Zapewnienie właściwego funkcjonowania oraz udostępniania gminnych toalet publicznych (w tym przenośne kabiny sanitarne) – w Rynku w Czarnym Dunajcu, na placu zabaw w Czarnym Dunajcu, w centrum Chochołowa i w innych wyznaczonych miejscach, poprzez: przygotowanie niezbędnych umów, nadzór nad ich realizacją, zapewnienie niezbędnych środków i materiałów.
8.
Utrzymanie w czystości i porządku wyznaczonych centrów
miejscowości
(w szczególności Ciche, Chochołów), poprzez: przygotowanie niezbędnych umów,
nadzór nad ich realizacją, zapewnienie niezbędnych środków i materiałów.
9. Zapewnienie właściwego funkcjonowania oraz udostępniania powierzonych placów zabaw, stref rekreacyjnych, poprzez: przygotowanie niezbędnych umów, nadzór nad ich realizacją, zapewnienie niezbędnych środków i materiałów.
10. Podejmowanie czynności związanych z bieżącym zarządzaniem nieruchomościami gminnymi, które nie zostały przekazane do użytkowania innym podmiotom, lub dla których niezbędne jest sprawowanie zarządu (w tym budynek Ośrodka Zdrowia w Piekielniku) – zapewnienie utrzymania ich odpowiedniego stanu technicznego (poprzez naprawy, drobne remonty) oraz czystości i porządku, zapewnienie wywozu nieczystości ciekłych, zapewnienie dostaw paliw, energii i mediów.
11. Przeprowadzanie wizji terenowych i kontroli, wykonywanych w ramach nadzoru nad przestrzeganiem przez właścicieli nieruchomości obowiązków wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w Gminie dotyczących w szczególności przechowywania i pozbywania się odpadów, utrzymania czystości posesji, pozbywania się ścieków i innych nieczystości.
12. Podejmowanie czynności związanych z egzekwowaniem obowiązku przyłączania się mieszkańców do sieci kanalizacyjnej.
13. Prowadzenie spraw dotyczących utylizacji padłych/zabitych zwierząt gospodarskich, w przypadku których nie da się ustalić właściciela.
14. Zapewnienie opieki nad bezdomnymi zwierzętami domowymi oraz - w sytuacjach określonych w ustawie - nad zwierzętami gospodarskimi.
15. Prowadzenie spraw z zakresu deratyzacji.
4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
a) okres zatrudnienia: 6 miesięcy – z możliwością wcześniejszego rozwiązania stosunku pracy za dwutygodniowym wypowiedzeniem (zakłada się przedłużenie umowy na czas określony lub nieokreślony w przypadku prawidłowej realizacji zadań na stanowisku);
b) praca na pełny etat, w wymiarze 8 godz. na dobę, średnio 40 godz. tygodniowo;
c) praca w godzinach od 8:00 do 18:00 w poniedziałki oraz 7:30 do 15:30 w pozostałe dni pracujące (wtorek do piątek) (wg stanu na dzień ogłoszenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze);
d) wynagrodzenie ustalane zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych oraz Regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Gminy;
e) wynagrodzenie wypłacane do końca miesiąca;
f) przeważająca pozycją jest praca siedząca, związana z obsługą komputera powyżej 4 godzin dziennie, obsługą urządzeń biurowych, technicznych i narzędzi informatycznych;
g) praca administracyjno-biurowa z przewagą wysiłku umysłowego;
h) miejsce wykonywania pracy: Urząd Miasta i Gminy czarny Dunajec, ul. Józefa Piłsudskiego 2, 34-470 Czarny Dunajec; budynek jest dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Praca częściowo w terenie.
5. Wymagane dokumenty:
1. życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,
2. list motywacyjny,
3. oświadczenie w sprawie spełnienia wymagań ustawowych, o których mowa w pkt 1 lit. a,
4. oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5. dokumenty poświadczające staż pracy, o którym mowa w pkt 1 lit. b (kopia świadectwa pracy, inny dokument potwierdzający wykonywanie pracy), z dokumentów powinien wynikać określony w wymaganiach charakter pracy!
6. kserokopia dyplomu ukończenia studiów wyższych, o których mowa w pkt 1 lit. c,
7. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z ustawowego uprawnienia pierwszeństwa w zatrudnieniu osoby niepełnosprawnej (art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych),
8. zgoda na przetwarzanie danych osobowych (stanowiąca załącznik do niniejszego ogłoszenia)
dodatkowo:
9. w przypadku, gdy kandydat powołuje się na wykształcenie wyższe oraz staż pracy, o których mowa w pkt 2 a, b – kopie dokumentów potwierdzających te fakty,
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV, zgoda na przetwarzanie danych osobowych, oświadczenia powinny być podpisane!!
Inne dokumenty poza wskazanymi powyżej nie będą przyjmowane i nie mają wpływu na procedurę rekrutacyjną.
Warunkiem rozpatrzenia aplikacji jest złożenie kompletu dokumentów, potwierdzających spełnienie wymagań niezbędnych !!!
6. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wynosi mniej niż 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy, pocztą elektroniczną na adres gmina@czarny-dunajec.pl - w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego/ potwierdzonego profilu zaufanego lub pocztą na adres Urzędu Miasta i Gminy w Czarnym Dunajcu, ul. Józefa Piłsudskiego 2, 34-470 Czarny Dunajec, z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. komunalnych, w terminie do dnia 18 sierpnia 2023 r. do godz. 16:00. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu (jednostki) po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej / www.bip.pl / oraz na tablicy informacyjnej Urzędu.